joi, 24 iunie 2010

Facebook Like Button pentru platforma Blogger / Blogspot



Socializarea este un punct vital in dezvoltarea unui proiect web in vremurile pe care le traim. Dupa ce v-am prezentat Twitter Button pentru platorma Blogger/Blogspot intr-un material anterior, acum a venit momentul sa va prezint butonul de socializare in mediul Facebook.

Butonul "Like" de Facebook este modul prin care cititorul isi arata admiratia pentru textul tau scris si prin care imprastie scrierea ta pe fluxul lui de facebook, retelei de prieteni si cunoscuti pe care si-a creat-o.

  • Cum instalam butonul?

    Pentru inceput trebuie sa intrati in platforma de administrare a blogspot-ului:
    - pentru versiunea in engleza mergeti la sectiunea: " Layout >> Edit HTML >> Expand Widget Templates "
    - pentru versiune in limba romana: " >Design >> Editati HTML >> Extindeti sabloanele control ".


  • In cazul in care doriti sa se afiseze acest buton pe homepage la finalul oricarei introduceri de text, cautati linia "<data:post.body/>" din tema site-ului de blogger/blogspot si imediat dupa el adaugati codul de mai jos:


    <b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>
    <span onmouseover="_tipon(this)" onmouseout="_tipoff()"><span class="google-src-text" style="direction: ltr; text-align: left"><data:post.body/></span> <data:post.body/></span>
    </b:if>


  • Pentru afisarea doar pe pagina articolului introduceti codul urmator:

    <span onmouseover="_tipon(this)" onmouseout="_tipoff()"><span class="google-src-text" style="direction: ltr; text-align: left"><data:post.body/></span> <data:post.body/></span>


Mult succes la socializare pe Facebook si Blogger!

Sursa articol: BloggerUser

Un comentariu:

  1. Salut.. Am facut o prostie. te rog sa ma ajuti. Aveam introdusa pe blog like boxul de facebook si like button-ul sub fiecare postare. Dintr-o nebunie am vrut sa adaug o un like button in cadrul unei postari..si am pus codul

    •Pentru afisarea doar pe pagina articolului introduceti codul urmator:

    ...nu ma lasa sa-l bag aici in coment....

    pe care l-am luat de pe blog-ul tau... editand in html in cadrul postari. Nu numai ca nu mi-a aparut nici un buton in cadrul postarii, dar mi-a disparut de pe blog in secunda urmatoare si like box-ul si buttoanele ....Ce se intampla? ce pot sa fac sa repar greseala asta? am sters imediat codul asta din postare.....dar tot nu mi-au aparut butoanele la loc. acum nu stiu ce si cum sa fac...
    Asa ca strig in gura mare AJUTOR
    Multumesc. te rog mult trimite-mi raps aici

    sociu.antonina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere