miercuri, 5 mai 2010

Photo editor online pixlr free edit

Intotdeauna am avut o problema in a edita rapid si fara prea multe greutati o poza pentru a o urca pe blog sau pentru a o utiliza in diverse scopuri.

Pentru ca ma saturasem de instalari si dezinstalari din diverse motive am purces la a cauta un program online care sa-mi ofere perspectiva libertatii de a nu instala programe de editare foto. Intr-un final dupa incarcari nerevante a unor programe am dat peste Photo editor online pixlr free edit - PIXLR .

Am fost impresionat de rapiditatea cu care ma loghez in el si tipurile de operatii pe care mi le poate oferi si asta fara a mai fi nevoie de instalari, dezinstalari, liceenta sau inregistrare cu adresa de e-mail.

Pixlr este un editor web flash cu toate instrumentele necesare pentru a manipula imagini web, scrie Michael Gorey pe blog-ul sau. Imaginile pot fi recoltate si redimensionate, diverse obiecte de desen, ajustare în funcţie de culoare, curbe, nuanţa şi saturaţia, etc

Utilizati cu incredere Pixlr

Un comentariu:

  1. Pixlr is a cloud-based set of image tools and utilities, including a number of photo editors, a screen grabber browser extension, and a photo sharing service. The suite was intended for non-professionals, however the apps range from simple to advanced photo editing.
    www.pixlr.com/editor

    RăspundețiȘtergere