miercuri, 5 mai 2010

Photo editor online pixlr free edit

Intotdeauna am avut o problema in a edita rapid si fara prea multe greutati o poza pentru a o urca pe blog sau pentru a o utiliza in diverse scopuri.

Pentru ca ma saturasem de instalari si dezinstalari din diverse motive am purces la a cauta un program online care sa-mi ofere perspectiva libertatii de a nu instala programe de editare foto. Intr-un final dupa incarcari nerevante a unor programe am dat peste Photo editor online pixlr free edit - PIXLR .

Am fost impresionat de rapiditatea cu care ma loghez in el si tipurile de operatii pe care mi le poate oferi si asta fara a mai fi nevoie de instalari, dezinstalari, liceenta sau inregistrare cu adresa de e-mail.

Pixlr este un editor web flash cu toate instrumentele necesare pentru a manipula imagini web, scrie Michael Gorey pe blog-ul sau. Imaginile pot fi recoltate si redimensionate, diverse obiecte de desen, ajustare în funcţie de culoare, curbe, nuanţa şi saturaţia, etc

Utilizati cu incredere Pixlr

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comments : on " Photo editor online pixlr free edit "

Trimiteți un comentariu