joi, 6 mai 2010

D-mail.ro - Idei utile si originale

Nici nu imi aduc aminte cand am utilizat prima oara produsele de la D-mail. Stiu doar ca la un TIBCO in trecut am dat de ei si de revistele lor cu produse si am ramas fidel produselor D-mail.
Pana acum cativa ani aflam noutatile despre ei si produsele lor din niste mini cataloage pe care le primeam acasa regulat. Am ramas socat ca luna de luna aveam in cutia postala catalogul. In Romania nu prea vedeai asa ceva acum multi ani cand magazinele online si internetul erau un vis frumos.

De cativa ani au dezvoltat si site-ul prin intermediul caruia poti sa comanzi, dar nu si-au uitat nici abonatii care nu le au cu internetul si inca trimit cataloage. Asta inseamna un business adevarat care stie sa-si fidelizeze clientii. Evident ca inca primesc si eu catalogul si imi place sa-l rasfoiesc si sa caut diverse obiecte trebuincioase traiului de zi cu zi sau de ce nu cadouri pentru cunoscuti.
Cunosc pe cineva care din pricina unui cadou pe care i l-am facut cu un aparat de pirogravura in sticla si-a facut un hobby care s-ar putea sa-i aduca in viitor si bani.

Ce am utilizat de pe la ei?

Lanterna cu incarcare pe principiul Faraday. Fratemiu se ducea des la munte si mereu avea probleme cu bateriile care de la frig ba se descarcau, ba se terminau repede. De aia cand am vazut produsul in pliant m-am dus si l-am cumparat.

Pick-up Retro. Eu am o versiune mai veche din imitatie de lemn primita in dar de la fratele meu cumnata mea, pentru ca ma stiau fan produse vintage si pentru ca am o colectie adunata de viniluri si in mare parte mostenita de la parinti.

Pentru maicamea am luat niste genuchiere cu magneti pentru femeile care au astfel de probleme cu genunchii.

In iarna am luat pentru cineva urmatoarele cadouri: o pernuta lombara pentru condus, ceas stil Feroviar, un prosop tip turban din mocrfibra pentru uscarea parului. Ghici ce? Desi era sceptic in ceea ce priveste produsele de la respectivul magazin, dupa primirea cadourilor a devenit fan-ul acelui magazin si merge sa cumpere regulat cate ceva.

Azi am fost iar pe la magazinul lor din Bd. Natiunile Unite, Nr.4, Bl.106, Parter, Sector 5 - Bucuresti, si am luat pentru niste rude un Aparat de alungat soarecii, Oliviera Spray, pila pentru calcaie, aparat de curatat legumele cu lama din ceramic.

Sfatul meu este sa le incercati produsele pentru ca sunt superioare altor produse din piata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu