luni, 31 mai 2010

Lamaie cu miere, sanatatea din natura



Mult timp cand eram mic raceam iarna tot timpul.Racelile tineau foarte mult, se repetau de-a lungul unui ciclu de iarna si intrau in mine tone de medicamente, siropuri sau ceaiuri miraculoase prescrise de batranii mei. Erau folositoare toate cele utilizate, insa raceala tot isi facea de cap asupra organismului prins intr-o pasa slaba.

Intr-un an nu stiu ce carti am citit eu si am descoperit ca lamaia este un element miraculos din natura care contine vitamina C, vitamina vitala in tratatementul recelilor, cunoaste toata lumea pastilele clasice de supt de tip Vitamina C. Auzind despre efectele tamaduitoare ale mierii si ale lamaii am trecut la cure prelungite de lamaie cu miere la inceputul iernii si ce sa vezi!!!! Racelile s-au imputinat pana spre situatia in care trec unele ierni fara sa bag un medicament in mine, doar lamaie cu miere si ceaiuri de drenare a toxinelor din organism, pe langa toate astea am inteles ca lamaia este unul dintre cele mai importante depozitare de antioxidanti.

Cum prepar Lamaia cu Miere

Se iau 2-3 lamai si un borcan de miere. Nu o sa ai nevoie de toata miere din borcan, dar e ok sa iei un borcan pentru a utiliza mierea si-n alte scopuri pentru ca este mult mai buna pentru organism decat zaharul din comert. eu storc lamaile inainte de a toca fructul pentru a nu pierde sucul pe fundul unde marutesc lamaia. Deci se iau lamaile se taie in doua jumatati care se storc intr-un storcator manual( eu utilizez asta pentru ca nu am un storcator electric de citrice si nici nu-mi doresc sa mananc lamaia pasata de storcator).

Zeama rezultata din stoarcere se amesteca cu miere intr-un borcan si se pune deoparte. Apoi se iau jumatatile de lamai si se taie rondele pentru tocarea in bucatele mici tocmai bune de mancat. Dupa tocarea fructului de lamaie stors, se adauga bucatele de lamaie in borcan si aseaza capacul peste borcan si se agita pentru omogenizarea mierii amestecate cu zeama de lamaie cu fructul tocat. Dupa amestecare se pune la frigider si se consuma in decursul zilei fara a face exces. Eu dupa 3-4 astfel de combinatii pe timpul iernii am scapat de racelile sezonului.


Au mai scris despre efectele benefice ale mierii si lamaii si altii: Camara.ro, Retete-Online si Medicina Naturista.
Sursa foto: Utile Copii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu