joi, 7 octombrie 2010

Alerta Google sau cum sa-ti urmaresti competitia


Dezvoltarea afacerilor in ultima perioada, incepe sa inregistreze o tot mai mare migratie in zona internetului. Practic majoritatea firmelor cauta sa-si creeze o identitate pe internet, pentru a fi gasite mai usor de clienti.

Google Alerts este un sistem care vine in ajutorul celui care doreste sa stie ce se intampla cu competitia sau care are fi noutatile pe bucata lui de piata.

Ce este Google Alerts?
Google Alerts este un servicu oferit de Google, prin care primesti in email aparitiile pe diverse site-uri a unor cuvinte cheie.

Exemplu: Vindeti materiale de contructii pe un magazin online si doriti sa aflati preturile altor magazine online sau sa vedeti cine mai scrie despre un anumit produs. Mergeti la Google Alerts si introduceti in campul "Search terms" cuvantul cheie pe care doriti sa-l urmariti: Materiale hidroizolante. In continuare alegeti ce tip de informatie doriti sa va fie livrata:
  • din orice domeniu(everything);

  • stiri din presa(news);

  • informatie de tip blog(Blogs)

  • fluxuri rapide de informatii, gen Twitter(Updates);

  • materiale video(Video);

  • discutii si comentarii din grupuri(Discussion)


Al treilea tip de informatie pe care trebuie sa-l alegeti este perioada de primire a mesajelor cu informatia gasita:
  • Imediat ce apare( As it happends)

  • O data pe zi(Once a day)

  • O data pe saptamana(Once a week)


Urmatorul criteriu se refera la tipul de informatie. Puteti alege sa primiti toate rezultatele gasite sau doar rezultatele cele mai bune.
  • Numai cele mai bune rezultate

  • Toate rezultatele


Ultimul camp este cel de alegere a casutei de e-mail pe care doriti sa primiti informatia.

Eu utilizeZ acest serviciu de vreo 2-3 ani si chiar il gasesc ca fiind unul foarte util.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu